torsdag den 9. april 2015

Hjemmelavede snacks

Jeg har i den sidste tid eksperimenteret med at lave nogle af de mange snack man kan købe til kaniner selv. Jeg er selv ret tilfreds med udfaldet.

Jeg har som jeg har postet før lavet tørrede urter, og tørrede æble snacks.
De nyeste tilføjelser er tørrede rodfrugt snacks (rødbede, gulerod, knoldselleri og jordskokker.) Tørrede mælkebøtterødder, og kanin "cookies" (lavet af burgess, banan, snackpeber, rødbede, vindruer, lavendel, rosmarin, timian, basilikum, persille og oregano.)

Selvom det ikke rigtigt er en snack som sådan. Har jeg også prøvet at lave en hjemmelavet udgave af nogle af de legetøjs typer lavet af kogler og pile-grene man kan købe.

Tørrede urter.

Tørret æble.


Tørrede rodfrugter.

Hele mælkebøtterødder før vask.

Mælkebøtterødder lige lagt til at tørre.

Færdig tørrede mælkebøtterødder.

Tørrede æble stykker og mælkebøtterødder.

Nogle ingredienser til kanin cookies mens det stadig ser lækkert og frisk ud.

Mindre tiltrækkende færdigblandende kanin cookies inden bagning.



Kanin cookies efter bagning.


Forskellige typer hjemmelavet legetøj af bast, pil og kogler.














1 kommentar: