lørdag den 15. juni 2013

Paletblad på hjernen.

Så har jeg endelig fundet et sted hvor jeg kunne købe en masse paletblads stiklinger.
De kom med posten i onsdags.

30 forskellige varianter.
Det var lidt af en mundfuld at pakke så mange stiklinger ud af sølvpapir, køkkenrulle og poser, samtidig med at holde styr på deres nummer. Sender en venlig tanke til tyskland og den tid som hende jeg har købt dem af har brugt på det.

Jeg kan godt sige jer at jeg var spændt da posten kom kl. lidt i tre onsdag eftermiddag.

Sådan så mit spisebord ud efter de kom ud af papkassen. Det var et helt fantastisk syn, 30 fine stiklinger i hver sin lille pose.


Her kommer en lille hurtig billed oversigt med de første billeder jeg tog af hver stiklingerne.
Der står et nummer på hver billed der står nummer og navn ved siden af hvert billed ;)

 Nr. 1 Alligator Tears

 Nr. 2 Chartreuse

 Nr. 3 Combat

 Nr. 4 Dazzler

 Nr. 5 Gays Delight

 Nr. 6 Henna

 Nr. 7 Illumination

 Nr. 8 Inky Fingers

 Nr. 9 Kiwi Fern

 Nr. 10 Koh Phangan 1

 Nr. 11 Koh Phangan 2

 Nr. 12 Koh Samui

 Nr. 13 Muriel Pedley

 Nr. 14 Olympic Torch

 Nr. 15 Paisley Shawl

 Nr. 16 Peter Wonder

 Nr. 17 Curly Lemon Lime

 Nr. 18 Saturn

 Nr. 19 Spit Fire

 Nr. 20 Trailing Queen 

 Nr 21 Ukendt men næsten sikkert Peter Wonder

 Nr. 22 Glory Of Luxembourg

 Nr. 23 Ukendt

 Nr. 24 Ukendt
 Nr. 25 Koh Samui 2


 Nr. 26 Fishnet Stockings 

 Nr. 27 Trailing ??

 Nr. 28 Mrs. Pilkington

 Nr. 29 Tilt a Whirl

 Nr. 30  Purple Duckfoot

Jeg vil lave nogle op følgende indlæg når der er gået lidt tid.
Mvh Anne ;)



2 kommentarer:

  1. Hej Anne

    Du er jo fuldstændig dedikeret og passioneret og et omvandrende leksikon. Du er helt sikkert den første jeg vil spørge, hvis jeg skulle have et plantespørgsmål.
    Det er fedt at læse om. Jeg følger dig - helt sikkert.

    :-) Rikke

    SvarSlet
  2. Hej.

    Nu ved jeg godt,, at det er et gammelt indlæg, men ville lige høre, hvordan det er gået med dine mange paletblad? Tages de ind om vinteren etc.?

    SvarSlet