søndag den 7. juni 2015

Coleus, coleus, coleus.....


Jeg har købt 12 nye coleus.

Jeg giver dem numre og man kan se rækkefølgen på nedenstående billeder.

                 


       Og min eneste overlevende fra tidligere er nummer 13. Lava rose




                                                                   
Jeg har så beskåret alle de nye drastisk, og fået nogle stiklinger ud af det, så man kan skrive hvis der nogen man er interesseret i.

Hvis der er nogen der kender navnene på dem der ikke er navne på må de meget gerne skrive det til mig ;)


Her er de nyeindkøbte i selskab med nogle andre planter :)





Nogle af dem efter beskæring.
                                                                             
                                                                    Lidt stiklinger

Nr. 1 Sunset Boulevard (main street series)

Nr. 2 Bronze age


Nr. 3  Golden dreams





Nr. 4 Spitfire

Nr. 5 Oxford street (Main Street series) 

Nr. 6 Broadway (Main Street series) 



Nr. 7 Abbey Road (Main Street series) 





Nr. 8 Fifth Avenue (Main Street series) 



Nr. 9





Nr. 10


Nr. 11



Nr. 12


Og til sidst nogle billeder af "børnehaven" ;)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar