torsdag den 4. juni 2015

Ramt af akut plantesyge! ;)

Efter halvanden år med ro på plantefronten, er jeg vist nød til at indse at jeg igen er blevet akut ramt af den meget 'farlige plantesyge'.

Jeg har igen 'planter på hjernen', og der går ikke længe i mellem jeg tænker på planter. Min internet historik er overbelastet med diverse sider om artbeskrivelser af planter, pasning vejledninger og sider man kan købe diverse plantefrø.

Denne tid på året er 'himlen' for plante interesseret, men 'helved' for pengepungen xD


Jeg har desværre mistet alle coleus fra de gamle indlæg undtagen 1 slags. Så derfor hvis der er nogen der har nogen af de typer jeg tidligere havde, (eller andre nye og spændende) er jeg meget interesseret i køb eller bytte af stiklinger :D

Jeg har dog gjort mit får at booste sæsonen, da jeg inden for de sidste par dage har fået købt 12 nye typer, samt nogle andre planter.

Inden for de næste par dage vil der blive lavet et indlæg om de nye planter. Samt jeg arbejder på at få lavet en planteliste og så har jeg valgt at poste alt dyre relateret på siden http://annedyr.blogspot.dk/ men den er jeg kun lige gået i gang med at lave så den er under opbygning.

Mvh Anne :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar